BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
EKOP 1A1 projekt
Vissza az alapértelmezett színsémára

Kezdőlap BM OKF
 

EKOP 1A1 projekt

Projekt címe:

Elektronikus hatósági ügyintézés és elektronikus iratkezelés megvalósítása

Projekt leírása:

A fejlesztés célja, hogy az OKF jelenlegi, szinte kizárólag papír alapú iratkezelési, ügyintézési folyamatának és adminisztrációjának elektronizálása oly módon történjen, hogy egy egységes elektronikus rendszer jöjjön létre, mely lehetővé teszi az iratok életútjának nyomon követését, az ügyintézés hatékonyságának monitorozását, illetőleg az iratkezelési munka támogatását, annak felgyorsítását úgy, hogy az iratokhoz tartozó információk rendelkezésre állása folyamatosan biztosított legyen.

Kedvezményezett neve és elérhetősége:

Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Közreműködő Szervezet neve és elérhetősége:

VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Nonprofit Kft.
ÁROP-EKOP Igazgatóság
1016 Budapest, Gellérthegy u. 30-32.



A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.

| Technikai Ajánlás | Adatvédelem | Impresszum |